Sustainable Marketing: The Industry’s Role in a Sustainable Future (Bog, Paperback / softback, Engelsk) af Paul Randle

Sustainable Marketing: The Industry’s Role in a Sustainable Future

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfattere: Paul Randle, Alexis Eyre

Forlag: Kogan Page Ltd

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Transform your marketing practice into a force for good by understanding marketing's complicity in the sustainability crisis and learning how to embed sustainable thinking and practice in your day-to-day work.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Kogan Page Ltd
Forfattere Paul Randle, Alexis Eyre
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 03-12-2023
Første udgivelsesår 2023
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 328
Indbinding Paperback / softback
Forlag Kogan Page Ltd
Sideoplysninger 328 pages
Mål 157 x 234 x 22
ISBN-13 / EAN-13 9781398613133