The Branded Mind: What Neuroscience Really Tells Us About the Puzzle of the Brain and... (Bog, Hardback, Engelsk)

The Branded Mind: What Neuroscience Really Tells Us About the Puzzle of the Brain and the Brand

(Bog, Hardback, Engelsk)
Forfatter: Erik Du Plessis



Forlag: Kogan Page Ltd

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Explore the developments in neuroscience and neuromarketing, and how brain science can contribute to marketing and brand building strategies, including personality, consumer behaviour, decision making and market segmentation.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Kogan Page Ltd
Forfatter Erik Du Plessis
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 03-02-2011
Første udgivelsesår 2011
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 272
Indbinding Hardback
Forlag Kogan Page Ltd
Sideoplysninger 272 pages
Mål 243 x 166 x 22
ISBN-13 / EAN-13 9780749461256