The Influence of Values on Consumer Behaviour: The value compass (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

The Influence of Values on Consumer Behaviour: The value compass

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

This book presents a meaningful alternative to the brand personality concept and promotes the benefits of using the Value Compass for assessing the effects of brand values and personal values on consumer choice.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Ltd
Forfatter Erik (Amsterdam University of Applied Sciences Kostelijk
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 22-01-2018
Første udgivelsesår 2018
Illustrationer 31 Tables, black and white; 22 Line drawings, black and white
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 240
Indbinding Paperback / softback
Forlag Taylor & Francis Ltd
Sideoplysninger 240 pages, 31 Tables, black and white; 22 Line drawings, black and white
Mål 157 x 232 x 18
ISBN-13 / EAN-13 9781138489554