The New Consumer Psychology: Scanning buying behavior with MRI of the mind (Bog, Hardback, Engelsk)

The New Consumer Psychology: Scanning buying behavior with MRI of the mind

(Bog, Hardback, Engelsk)

Bemærk: Kan ikke garanteres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Ltd
Forfatter Sang Min (Leo) (Yonsei University Whang
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 03-11-2015
Første udgivelsesår 2015
Illustrationer 105 Halftones, black and white; 20 Tables, black and white; 105 Illustrations, black and white
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 202
Indbinding Hardback
Forlag Taylor & Francis Ltd
Sideoplysninger 202 pages, 105 Halftones, black and white; 20 Tables, black and white; 105 Illustrations, black and
Mål 235 x 159
ISBN-13 / EAN-13 9781138898929