Transformative Marketing: Combining New Age Technologies and Human Insights (Bog, Paperback / softback, Engelsk) af V. Kumar

Transformative Marketing: Combining New Age Technologies and Human Insights

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfattere: V. Kumar, Philip Kotler

Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer International Publishing AG
Forfattere V. Kumar, Philip Kotler
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgave 2024 ed.
Udgivelsesdato 22-06-2024
Første udgivelsesår 2024
Serie Palgrave Executive Essentials
Illustrationer 38 Illustrations, color; 1 Illustrations, black and white; XXIX, 379 p. 39 illus., 38 illus. in color.
Originalsprog Switzerland
Sideantal 379
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer International Publishing AG
Sideoplysninger 379 pages, 38 Illustrations, color; 1 Illustrations, black and white; XXIX, 379 p. 39 illus., 38 ill
Mål 232 x 155 x 26
ISBN-13 / EAN-13 9783031596360