Understanding the Hospitality Consumer (Bog, Paperback / softback, Engelsk) af Alastair Williams

Understanding the Hospitality Consumer

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfatter: Alastair Williams

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Presents a different perspective on consumer behaviour in the hospitality sector. This book introduces and explores the role of consumer behaviour theory in the context of hospitality management. It discusses the principles and research of consumer behaviour and illustrates how they are used in the hospitality industry.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Ltd
Forfatter Alastair Williams
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 14-05-2002
Første udgivelsesår 2002
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 280
Indbinding Paperback / softback
Forlag Taylor & Francis Ltd
Sideoplysninger 280 pages
Mål 234 x 156 x 14
ISBN-13 / EAN-13 9780750652490