Virtual Social Identity and Consumer Behavior (Bog, Paperback / softback, Engelsk) af Natalie T. Wood

Virtual Social Identity and Consumer Behavior

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfattere: Natalie T. Wood, Michael R. Solomon

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Explores consumer behavior in virtual worlds, and offers implications for marketers interested in working in these environments. This book offers insight into the largest and fastest growing group of users - kids and teens. It discusses the impact of virtual social identities on consumers, consumer behavior, and electronic commerce.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Ltd
Forfattere Natalie T. Wood, Michael R. Solomon
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 30-08-2010
Første udgivelsesår 2010
Fagredaktør Natalie T. Wood, Michael R. Solomon
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 230
Indbinding Paperback / softback
Forlag Taylor & Francis Ltd
Sideoplysninger 230 pages
Mål 229 x 152
ISBN-13 / EAN-13 9780765623966