Visual Consumption (Bog, Hardback, Engelsk) af Jonathan (Rochester Institute of Technology Schroeder

Visual Consumption

(Bog, Hardback, Engelsk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Incorporating case studies from the US, Europe and the UK, this book provides an unparalleled guide to the visual consumption processes necessary for understanding and succeeding in today's market.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Ltd
Forfatter Jonathan (Rochester Institute of Technology Schroeder
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 10-01-2002
Første udgivelsesår 2002
Serie Routledge Interpretive Marketing Research
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 206
Indbinding Hardback
Forlag Taylor & Francis Ltd
Sideoplysninger 206 pages
Mål 234 x 156
ISBN-13 / EAN-13 9780415244244