Søgning på underkategorier- og emner:
Bemærk: Kan leveres før jul.
Endelig !! -en hurtig, nem og sjov bog om basal ledelse. Hvis du vil nå op på øverste trin på lederstigen (med andre ord: .... Hvis du vil ha fat i honningen), så følg Plys... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul.
Hvad skal der til for at holde på mine kunder? – Gode kundeoplevelser! Og hvordan skaber man så dem? Når hverken medarbejdere eller ledelse mister kunden af syne, er... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul.
Bogen er en Grundbog i bæredygtigt iværksætteri, som skal facilitere rejsen fra idé til projekt, til potentiel virksomhed og samtidig guide din personlige... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul.
CRM 5.0 – De ustyrlige kunder i en digital tidsalder er en håndbog i kundeorientering med fokus på mindset, strategi, ledelse & performance i... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul.
”Energivejen” er en inspirerende bog skrevet til dig, der i dag leder dig selv eller andre med hjertet og kærligheden eller drømmer om at kunne mestre kunsten. Måske er du leder for et... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul.
”Energivejen” er en inspirerende bog skrevet til dig, der i dag leder dig selv eller andre med hjertet og kærligheden eller drømmer om at kunne mestre kunsten. Måske er du leder for et... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul.
Bogen er ledelseshåndbog i arbejdet med kunder der sætter scenen i forhold strategi og giver en række konkrete værktøjer til arbejdet med kunder. Bogen indeholder en lang række cases... Læs mere
Bemærk: Kan ikke garanteres før jul.
Området medarbejderoplevelser (EX) er i sin spæde start. Flere og flere taler om det. Der kigges mod området kundeoplevelser (CX), buzzwords kommer til, men kun de få... Læs mere