Søgning på underkategorier- og emner:
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
A tender, critical and curious window into the American ethos of quantity over quality
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
This fascinating book examines continuity and change in food consumption and eating patterns since the 1950s. The culinary landscape of... Læs mere
I universitetsafhandlingen ”Blikfang”, der oprindeligt blev udgivet i 1986, undersøger Karen Klitgaard Povlsen forskellen på æstetikken i de traditionelle... Læs mere
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
James Hamilton-Paterson investigates the 'innocent' habits of consumers and how they contribute vastly to climate change.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
New paperback edition - Holidays with Hitler tells the story of how Germans spent their leisure time. It looks at consumerism, entertainment and travel in National Socialist Germany. Meticulously researched, this is a fascinating insight into everyday life under the Nazi regime.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Today’s customers want brands, not products. In The Brand Benefits Playbook, two of the world’s... Læs mere
Andelen af ældre i samfundet vokser, og det bliver ofte beskrevet med bekymring af politikere, medier og interesseorganisationer. I bogen ”Det grå guld”, som udkom første gang i 1999,... Læs mere
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
The Continuum of Consumer Choice provides a novel view of consumer choice based on the temporal horizon of the consumer, giving rise to a spectrum of consumption styes from the everyday to the extreme.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
This book explores the history of the interrelationship between the bodily senses and the world of luxury, through the lens of fashion, consumption, and new technology.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
From understanding various technologies as an enabler to marketing efforts and its impact on decision making and mapping of various facets of customer experience, this book is recommended for marketers and learners to understand the advantages of using technology.