Søgning på underkategorier- og emner:
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
The book critically reviews a range of approaches to expansive learning and organizational research, establishing the bases and limitations of an Expansive Learning Index whose aim is to support collaborative provision in the context of work-based research.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
This book argues that post-PhD career planning should ideally begin at the same time as the PhD itself. Drawing from ten... Læs mere
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
?The concept of mimetic learning at work is outlined and elaborated in this text. Yet, recent considerations of individuals’... Læs mere
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
This book presents thinking about and through transdisciplinary and professional development as an educative process. The book brings together the... Læs mere
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
This book explores community education in Ireland and argues that neoliberalism has had a profound effect on community education.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
This book provides examples that clarify the theoretical and design features that underlie problem-based learning in elementary teacher education. It outlines the roles of all stakeholders, including education librarians and subject area resource instructors.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Claudia Ang-Stein legt eine Bestandsaufnahme gängiger Konzepte des interkulturellen Trainings (IKT) vor, denn trotz der großer Nachfrage sind die wissenschaftlichen Grundlagen bisher kaum zusammengetragen und reflektiert worden.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Anna Laros untersucht die transformativen Lernprozesse von Unternehmerinnen mit Migrationsgeschichte vor, während und nach ihrer... Læs mere
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Eine erziehungswissenschaftliche Grundlegung des Begriffs und seiner empirischen Dimensionen fehlt allerdings, und das ist wichtig, um die Bedeutung von Selbstkompetenzen in aktuellen Debatten um Verstehen und Fördern von Kompetenzen ermessen zu können.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Stefanie Vigerske untersucht anhand von Interviews mit Lehrenden und Schulleitungen sowie im Rahmen einer Längsschnittstudie, ob und in welchem Ausmaß Lehrerfortbildungsinhalte in das System Schule transferiert werden.