Brand Global, Adapt Local: How to Build Brand Value Across Cultures (Bog, Hardback, Engelsk) af Katherine Melchior Ray

Brand Global, Adapt Local: How to Build Brand Value Across Cultures

(Bog, Hardback, Engelsk)
Forfattere: Katherine Melchior Ray, Nataly Kelly

Forlag: Kogan Page Ltd

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Build long-lasting value by crafting brands that transcend cultural boundaries through developing a deep understanding of diverse cultures and consumer preferences.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Kogan Page Ltd
Forfattere Katherine Melchior Ray, Nataly Kelly
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 03-06-2025
Første udgivelsesår 2025
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 296
Indbinding Hardback
Forlag Kogan Page Ltd
Sideoplysninger 296 pages
Mål 234 x 156
ISBN-13 / EAN-13 9781398619821