Customer Service for Hospitality and Tourism (Bog, Paperback / softback, Engelsk) af Simon (University of South Carolina) Hudson

Customer Service for Hospitality and Tourism

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfattere: Simon (University of South Carolina) Hudson, Louise (freelance journalist specializing in sport and travel writing) Hudson

Bemærk: Kan ikke garanteres før jul.

Formater og udgaver

Der er alternative formater og udgaver af denne udgivelse tilgængelige for køb!
Status: Mangler pt.
Bemærk: Dette produkt kan pt. ikke købes, men du kan få automatisk besked når/hvis dette produkt er tilgængeligt igen. Alt vi skal bruge er din e-mailadresse.

Produktet kan ikke bestilles.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Fully revised and updated with brand new material and cases on issues surrounding sustainability and AI in the context of customer services, plus a brand new chapter on 'Customer service and sustainability’. Explains not only the theory behind the importance of customer service but how to put this theory into practice.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Goodfellow Publishers Limited
Forfattere Simon (University of South Carolina) Hudson, Louise (freelance journalist specializing in sport and travel writing) Hudson
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgave 4 ed
Udgivelsesdato 30-04-2025
Første udgivelsesår 2025
Illustrationer 40 Figures
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 352
Indbinding Paperback / softback
Forlag Goodfellow Publishers Limited
Sideoplysninger 352 pages, 40 Figures
Mål 173 x 246 x 19
ISBN-13 / EAN-13 9781917433105