Digital Branding: How to Successfully Build and Measure a Brand Online (Bog, Paperback / softback, Engelsk) af Daniel Rowles

Digital Branding: How to Successfully Build and Measure a Brand Online

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfatter: Daniel Rowles

Forlag: Kogan Page Ltd

Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Take control of your brand's online presence with this bestselling guide that shows you how to plan, analyse, optimize and measure the tangible results of your digital campaigns.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Kogan Page Ltd
Forfatter Daniel Rowles
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgave 4 Revised edition
Udgivelsesdato 03-01-2025
Første udgivelsesår 2025
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 240
Indbinding Paperback / softback
Forlag Kogan Page Ltd
Sideoplysninger 240 pages
Mål 234 x 157 x 15
ISBN-13 / EAN-13 9781398618428