Digital Marketing in Practice: Design, Implement and Measure Effective Campaigns (Bog, Hardback, Engelsk) af Hanne Knight

Digital Marketing in Practice: Design, Implement and Measure Effective Campaigns

(Bog, Hardback, Engelsk)
Forfattere: Hanne Knight, Lizette Vorster Larsen

Forlag: Kogan Page Ltd

Bemærk: Kan ikke garanteres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Learn how to develop, implement and evaluate effective digital marketing with this practical yet theoretically grounded textbook which also explores the latest legal and ethical considerations.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Kogan Page Ltd
Forfattere Hanne Knight, Lizette Vorster Larsen
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 03-03-2023
Første udgivelsesår 2023
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 496
Indbinding Hardback
Forlag Kogan Page Ltd
Sideoplysninger 496 pages
Mål 892 x 170 x 30
ISBN-13 / EAN-13 9781398608894