Forventes på lager: 16-09-2020
Bogen henvender sig til alle afsendere af feedback (både til ledere og medarbejdere). Den tager udgangspunkt i afsenderens udfordringer og perspektiver, men giver også indsigt i modtagerens behov.
Bogens hovedoverskrifter lyder som følger:
Del 1: Feedback og dens udfordringer - Hvad er feedback? - Hvorfor er feedback svært? - Feedback uden ansigt - Afsenderens udfordringer - Derfor bliver din feedback ikke hørt
Del 2: Den lærende udvikling - Vejen til læring - Kritik i feedback - Spil hinanden gode - Vores præstationr er unikke - Fokus på styrker - Samtale fremmer forståelsen - Ros, anerkendelse og værdsættelse - Fejl gør os klogere - Når du får sendt en lort videre
Del 3: Vejen til bedre feedback - Definér formålet med feedback - Bliv enige om fælles spilleregler - Få modtageren i spil 10 skridt til bedre feedback
| Forlag | Forlaget Pause |
| Forfatter | Maj Bjerre |
| Type | Lydbog |
| Format | zip_mp3 |
| Sprog | Dansk |
| Oplæser | Grete Tulinius |
| Udgave | 1. udgave |
| Udgivelsesdato | 16-09-2020 |
| Spilletid | 233 Minutter |
| Filtype | zip_mp3 |
| Filstørrelse | 158868 KB |
| Kopibeskyttelse | DigitalVandmaerkning |
| Datamining | Ikke tilladt |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788797044087 |