Innovation in Marketing (Bog, Hardback, Engelsk) af Peter Doyle

Innovation in Marketing

(Bog, Hardback, Engelsk)
Forfattere: Peter Doyle, Susan Bridgewater

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Presents a collection of material describing both systems innovation and the launch of new products. This book features key themes which include: marketing and innovation - the model, innovation and strategy, marketing strategies and shareholder value, best practice in innovation management, and effectiveness in innovation.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Ltd
Forfattere Peter Doyle, Susan Bridgewater
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 28-07-2017
Første udgivelsesår 2017
Fagredaktør Peter Doyle, Susan Bridgewater
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 240
Indbinding Hardback
Forlag Taylor & Francis Ltd
Sideoplysninger 240 pages
Mål 234 x 156
ISBN-13 / EAN-13 9781138441071