Market Research in Practice: An Introduction to Gaining Greater Market Insight (Bog, Hardback, Engelsk) af Paul Hague

Market Research in Practice: An Introduction to Gaining Greater Market Insight

(Bog, Hardback, Engelsk)
Forfatter: Paul Hague

Forlag: Kogan Page Ltd

Bemærk: Kan ikke garanteres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Develop your market research skills with this bestselling guide that explains how to utilize market research tools and methods effectively to obtain reliable results.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Kogan Page Ltd
Forfatter Paul Hague
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgave 4 Revised edition
Udgivelsesdato 03-11-2021
Første udgivelsesår 2021
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 392
Indbinding Hardback
Forlag Kogan Page Ltd
Sideoplysninger 392 pages
Mål 175 x 250 x 28
ISBN-13 / EAN-13 9781398602847