Marketing Strategy: Implementing and Measuring a Successful Marketing Strategy (Bog, Hardback, Engelsk) af Jenna Tiffany

Marketing Strategy: Implementing and Measuring a Successful Marketing Strategy

(Bog, Hardback, Engelsk)
Forfatter: Jenna Tiffany

Forlag: Kogan Page Ltd

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Create an effective marketing strategy with this step-by-step resource to building an action plan, determining your competitive advantage and measuring success.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Kogan Page Ltd
Forfatter Jenna Tiffany
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgave 2 Revised edition
Udgivelsesdato 03-10-2025
Første udgivelsesår 2025
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 360
Indbinding Hardback
Forlag Kogan Page Ltd
Sideoplysninger 360 pages
Mål 234 x 156
ISBN-13 / EAN-13 9781398621749