Marketing Strategy: Implementing and Measuring a Successful Marketing Strategy (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Marketing Strategy: Implementing and Measuring a Successful Marketing Strategy

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfatter: Jenna Tiffany

Forlag: Kogan Page Ltd

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Create an effective marketing strategy with this step-by-step resource to building an action plan, determining your competitive advantage and measuring success.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Kogan Page Ltd
Forfatter Jenna Tiffany
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgave 2 Revised edition
Udgivelsesdato 03-10-2025
Første udgivelsesår 2025
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 360
Indbinding Paperback / softback
Forlag Kogan Page Ltd
Sideoplysninger 360 pages
Mål 155 x 234 x 24
ISBN-13 / EAN-13 9781398621725