Perspectives on Consumer Choice: From Behavior to Action, from Action to Agency (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Perspectives on Consumer Choice: From Behavior to Action, from Action to Agency

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfatter: Gordon R. Foxall

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Evaluating the ways in which we construe consumer choice, this book examines the psychology, methods and realities of the role it plays for today’s consumer.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Palgrave Macmillan
Forfatter Gordon R. Foxall
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgave 1st ed. 2016
Udgivelsesdato 05-09-2018
Første udgivelsesår 2018
Illustrationer 27 Illustrations, black and white
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 326
Indbinding Paperback / softback
Forlag Palgrave Macmillan
Sideoplysninger 326 pages, 27 Illustrations, black and white
Mål 210 x 148
ISBN-13 / EAN-13 9781349699001