Planning and Managing Public Relations Campaigns: A Strategic Approach (Bog, Hardback, Engelsk) af Anne Gregory

Planning and Managing Public Relations Campaigns: A Strategic Approach

(Bog, Hardback, Engelsk)
Forfatter: Anne Gregory

Forlag: Kogan Page Ltd

Bemærk: Kan ikke garanteres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

A definitive guide to planning PR and event campaigns. Contains everything readers need to know to design, execute and evaluate campaigns of any size, with techniques laid out and explained clearly.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Kogan Page Ltd
Forfatter Anne Gregory
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgave 5 Revised edition
Udgivelsesdato 03-12-2020
Første udgivelsesår 2020
Serie PR In Practice
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 352
Indbinding Hardback
Forlag Kogan Page Ltd
Sideoplysninger 352 pages
Mål 172 x 242 x 33
ISBN-13 / EAN-13 9781789663235