Sensory Marketing: An Introduction (Bog, Hardback, Engelsk) af Bertil Hulten

Sensory Marketing: An Introduction

(Bog, Hardback, Engelsk)
Forfatter: Bertil Hulten

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Authored by Bertil Hultén, one of the world's leading professors of sensory marketing, this text brilliantly explains the techniques through which a sensory experience can be created to surround a consumer, not only to increase the chance of an immediate sale but perceptions of the product which play into a customer's return and brand loyalty for the future.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag SAGE Publications Ltd
Forfatter Bertil Hulten
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 27-05-2020
Første udgivelsesår 2020
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 240
Indbinding Hardback
Forlag SAGE Publications Ltd
Sideoplysninger 240 pages
Mål 176 x 249 x 21
ISBN-13 / EAN-13 9781526423245