Sharing Behavior of Brand Crisis Information on Social Media: A Case Study of Chinese... (Bog, Hardback, Engelsk)

Sharing Behavior of Brand Crisis Information on Social Media: A Case Study of Chinese Weibo

(Bog, Hardback, Engelsk)
Forfatter: Changzheng Yang

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer Verlag, Singapore
Forfatter Changzheng Yang
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgave 2022 ed.
Udgivelsesdato 20-01-2022
Første udgivelsesår 2022
Illustrationer 22 Illustrations, color; 116 Illustrations, black and white; XI, 283 p. 138 illus., 22 illus. in color.
Oversætter Feng Yue, Hanxiong Zhu, Li'e Liang
Originalsprog Singapore
Sideantal 283
Indbinding Hardback
Forlag Springer Verlag, Singapore
Sideoplysninger 283 pages, 22 Illustrations, color; 116 Illustrations, black and white; XI, 283 p. 138 illus., 22 il
Mål 235 x 155
ISBN-13 / EAN-13 9789811666667