Sharing Behavior of Brand Crisis Information on Social Media: A Case Study of Chinese... (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Sharing Behavior of Brand Crisis Information on Social Media: A Case Study of Chinese Weibo

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfatter: Changzheng Yang

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer Verlag, Singapore
Forfatter Changzheng Yang
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgave 2022 ed.
Udgivelsesdato 21-01-2023
Første udgivelsesår 2023
Illustrationer 22 Illustrations, color; 116 Illustrations, black and white; XI, 283 p. 138 illus., 22 illus. in color.
Oversætter Feng Yue, Hanxiong Zhu, Li'e Liang
Originalsprog Singapore
Sideantal 283
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer Verlag, Singapore
Sideoplysninger 283 pages, 22 Illustrations, color; 116 Illustrations, black and white; XI, 283 p. 138 illus., 22 il
Mål 235 x 155
ISBN-13 / EAN-13 9789811666698