Social Media Strategy: Marketing, Advertising, and Public Relations in the Consumer R... (Bog, Hardback, Engelsk)

Social Media Strategy: Marketing, Advertising, and Public Relations in the Consumer Revolution

(Bog, Hardback, Engelsk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Bloomsbury Publishing PLC
Forfatter Keith A. Quesenberry
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgave 4 ed
Udgivelsesdato 20-02-2024
Første udgivelsesår 2024
Illustrationer 73 BW Illustrations, 45 BW Photos, 52 Tables, 97 Textboxes
Originalsprog United States
Sideantal 536
Indbinding Hardback
Forlag Bloomsbury Publishing Plc
Sideoplysninger 536 pages, 73 BW Illustrations, 45 BW Photos, 52 Tables, 97 Textboxes
Mål 186 x 263 x 36
ISBN-13 / EAN-13 9781538180112