Social Media Strategy: Marketing, Advertising, and Public Relations in the Consumer R... (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Social Media Strategy: Marketing, Advertising, and Public Relations in the Consumer Revolution

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Bloomsbury Publishing PLC
Forfatter Keith A. Quesenberry
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgave 4 ed
Udgivelsesdato 12-02-2024
Første udgivelsesår 2024
Illustrationer 73 BW Illustrations, 45 BW Photos, 52 Tables, 97 Textboxes
Originalsprog United States
Sideantal 536
Indbinding Paperback / softback
Forlag Bloomsbury Publishing Plc
Sideoplysninger 536 pages, 73 BW Illustrations, 45 BW Photos, 52 Tables, 97 Textboxes
Mål 175 x 256 x 29
ISBN-13 / EAN-13 9781538167090