Sport Marketing (Loose-leaf, Engelsk) af Windy Dees

Sport Marketing

(Loose-leaf, Engelsk)
Forfattere: Windy Dees, Patrick Walsh, Chad D. McEvoy, Stephen McKelvey, Bernard J. Mullin, Stephen Hardy, William A. Sutton

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

An innovative look at sport marketing offers a blend of theory and practice for the evolving sports industry. Interactive case studies, industry interviews and digital tools highlight emerging technologies, data analytics, social media strategies and modern sales tactics that connect teams, athletes and fans.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Human Kinetics Publishers
Forfattere Windy Dees, Patrick Walsh, Chad D. McEvoy, Stephen McKelvey, Bernard J. Mullin, Stephen Hardy, William A. Sutton
Format Loose-leaf
Sprog Engelsk
Udgave Fifth Edition
Udgivelsesdato 12-03-2021
Første udgivelsesår 2021
Originalsprog United States
Sideantal 488
Indbinding Loose-leaf
Forlag Human Kinetics Publishers
Sideoplysninger 488 pages
Mål 221 x 281 x 27
ISBN-13 / EAN-13 9781718201583