Using Creativity and Data in Marketing: Unlocking Creative Value with Insight and Ima... (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Using Creativity and Data in Marketing: Unlocking Creative Value with Insight and Imagination

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfatter: Tom Ollerton

Forlag: Kogan Page Ltd

Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Understand how to harness data to drive creativity in your marketing, creating data-informed, imaginative campaigns that have real-world impact.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Kogan Page Ltd
Forfatter Tom Ollerton
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgave 1
Udgivelsesdato 03-09-2025
Første udgivelsesår 2025
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 200
Indbinding Paperback / softback
Forlag Kogan Page Ltd
Sideoplysninger 200 pages
Mål 155 x 234 x 13
ISBN-13 / EAN-13 9781398619258