Using Semiotics in Marketing: How to Achieve Consumer Insight for Brand Growth and Pr... (Bog, Hardback, Engelsk)

Using Semiotics in Marketing: How to Achieve Consumer Insight for Brand Growth and Profits

(Bog, Hardback, Engelsk)
Forfatter: Dr Rachel Lawes

Forlag: Kogan Page Ltd

Bemærk: Kan ikke garanteres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Improve your understanding of what semiotics is and how it can be used to drive growth and profits by using it to create better ads, marketing communications, branding, websites, packaging and social media content.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Kogan Page Ltd
Forfatter Dr Rachel Lawes
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgave 2 Revised edition
Udgivelsesdato 03-03-2023
Første udgivelsesår 2023
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 360
Indbinding Hardback
Forlag Kogan Page Ltd
Sideoplysninger 360 pages
Mål 611 x 156 x 23
ISBN-13 / EAN-13 9781398607668