High-Impact Content Marketing: Strategies to Make Your Content Intentional, Engaging ... (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

High-Impact Content Marketing: Strategies to Make Your Content Intentional, Engaging and Effective

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfatter: Purna Virji

Forlag: Kogan Page Ltd

Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Increase engagement, brand reach and conversion rates by implementing a streamlined and inclusive content marketing strategy that successfully cuts through the noise.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Kogan Page Ltd
Forfatter Purna Virji
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 03-07-2023
Første udgivelsesår 2023
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 352
Indbinding Paperback / softback
Forlag Kogan Page Ltd
Sideoplysninger 352 pages
Mål 156 x 234 x 21
ISBN-13 / EAN-13 9781398608436