High-Impact Content Marketing: Strategies to Make Your Content Intentional, Engaging ... (Bog, Hardback, Engelsk) af Purna Virji

High-Impact Content Marketing: Strategies to Make Your Content Intentional, Engaging and Effective

(Bog, Hardback, Engelsk)
Forfatter: Purna Virji

Forlag: Kogan Page Ltd

Bemærk: Kan ikke garanteres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Increase engagement, brand reach and conversion rates by implementing a streamlined and inclusive content marketing strategy that successfully cuts through the noise.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Kogan Page Ltd
Forfatter Purna Virji
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 03-07-2023
Første udgivelsesår 2023
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 352
Indbinding Hardback
Forlag Kogan Page Ltd
Sideoplysninger 352 pages
Mål 600 x 156 x 22
ISBN-13 / EAN-13 9781398608450