Marketing Metrics: Leverage Analytics and Data to Optimize Marketing Strategies (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Marketing Metrics: Leverage Analytics and Data to Optimize Marketing Strategies

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfatter: Christina Inge

Forlag: Kogan Page Ltd

Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Create customer-centric marketing, establish channel ROI and build your brand with this jargon-free and step-by-step guide to unlocking the full power of data and analytics.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Kogan Page Ltd
Forfatter Christina Inge
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 03-09-2022
Første udgivelsesår 2022
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 336
Indbinding Paperback / softback
Forlag Kogan Page Ltd
Sideoplysninger 336 pages
Mål 157 x 234 x 29
ISBN-13 / EAN-13 9781398606593