Marketing Metrics: Leverage Analytics and Data to Optimize Marketing Strategies (Bog, Hardback, Engelsk) af Christina Inge

Marketing Metrics: Leverage Analytics and Data to Optimize Marketing Strategies

(Bog, Hardback, Engelsk)
Forfatter: Christina Inge

Forlag: Kogan Page Ltd

Bemærk: Kan ikke garanteres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Create customer-centric marketing, establish channel ROI and build your brand with this jargon-free and step-by-step guide to unlocking the full power of data and analytics.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Kogan Page Ltd
Forfatter Christina Inge
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 03-09-2022
Første udgivelsesår 2022
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 336
Indbinding Hardback
Forlag Kogan Page Ltd
Sideoplysninger 336 pages
Mål 765 x 164 x 28
ISBN-13 / EAN-13 9781398606616