Social Media Strategy: A Practical Guide to Social Media Marketing and Customer Engag... (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Social Media Strategy: A Practical Guide to Social Media Marketing and Customer Engagement

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfatter: Julie Atherton



Forlag: Kogan Page Ltd

Bemærk: Kan ikke garanteres før jul. Se dato på varen.

Forventes på lager: 03-10-2026

Levering: Kan forudbestilles (Forventes d. 03-10-2026)

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Unlock the winning formula for implementing effective social media campaign strategies and enhancing ROI across digital channels with the third edition of this book, complete with comprehensive updates and latest developments.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Kogan Page Ltd
Forfatter Julie Atherton
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgave 3 Revised edition
Udgivelsesdato 03-10-2026
Første udgivelsesår 2026
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 320
Indbinding Paperback / softback
Forlag Kogan Page Ltd
Sideoplysninger 320 pages
Mål 234 x 156
ISBN-13 / EAN-13 9781398629455