Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Advertising and Multilingual Repertoires provides an introduction to the linguistic processes involved in advertising discourse and explores the interconnections between advertising and multilingualism from an applied linguistic perspective.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
This book explores the current state of knowledge on how electronic word-of-mouth (eWOM) can help or hurt brands. A... Læs mere
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
This book reveals the fascinating history of how and why people gathered in the streets of Victorian Toronto – both in jubilation and in anger.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Advertising Media Planning blends the latest methods for digital communication and an understanding of the global landscape with the best practices of the functional areas of media planning.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Marcus Collins, award-winning marketer and strategist to some of the world's biggest companies, explains why 'culture' is the key to influencing mass behaviour.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
This book demonstrates how particular styles and varieties of language are chosen and... Læs mere
Hvis din nabo var en bil, hvordan ville du så karakterisere ham? Denne bog er en nyklassiker inden for teorien om livstilsanalyser og beskriver, hvordan vi orienterer os i... Læs mere
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
A Decolonizing Ear investigates how documentary film can challenge conventions of listening and recording shaped by histories of colonial ethnography and extraction.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
This work tells the story of the weapons, including planes, tanks, and ships, that America produced during the war to defeat the Axis powers and how they were "sold" to... Læs mere
I slutningen af 1990’erne begyndte der at komme fokus på sundhed i reklamebranchen, og sundhed blev brugt til at sælge produkter på samme måde,... Læs mere