Bogen giver en basisviden om sociale medier, så læseren kan udvikle og implementere marketingaktiviteter og kommunikationsstrategier, som er afpasset... Læs mere
I GURUBOGEN har 100 af verdens førende iværksættere og ledere ordet. De skriver jordnært og uhøjtideligt om innovation,... Læs mere
Employee advocacy er et relativt nyt begreb, der er opstået i den digitale kommunikationsbranche inden for de seneste år. Det handler i bund og grund om at styrke... Læs mere
Feminin business med maskulint drive handler ikke om mænd og kvinder! Ved at bruge både de maskuline og de feminine værdier og egenskaber skaber man en business i... Læs mere
Hvordan laver man en markedsføringsplan? Hvad kan jeg bruge de sociale medier til? Hvor finder jeg inspiration til at skrive gode nyhedsbreve? Hvordan kan jeg bruge PR i min... Læs mere
Listen Louder er en lille bog om at lytte højere. Det er en bog skrevet til dig, der brænder for enten innovation, iværksætteri og markedsføring eller måske... Læs mere
Employee advocacy er et relativt nyt begreb, der er opstået i den digitale kommunikationsbranche inden for de seneste år. Det handler i bund og grund om at styrke... Læs mere
Du vil have din hjemmeside til at ligge på side 1 på Google. Du vil skrive effektive og fængende tekster. Du vil have mere salg på nettet. Tekst og trafik... Læs mere
Verden forandrer sig hurtigere end nogensinde, presset fra de store globale tech-virksomheder bliver stærkere år for... Læs mere
Verden forandrer sig hurtigere end nogensinde, presset fra de store globale tech-virksomheder bliver stærkere år for år og rykker ved alle velkendte strukturer. Det betyder helt... Læs mere
Denne bog lærer dig at tiltrække de kunder, du gerne vil have, og styrke deres tillid, så... Læs mere