God markedsføring overrasker og smitter af på dit image, og i vores udvalg af bøger om emnet kan du læse om, hvordan du laver markedsføring, der når ud til dine kunder, og om hvordan onlinemarkedsføring fungerer.
Du kan også lære om markedsføring, der ikke kun foregår på digitale platforme, og om hvordan virksomheden i det hele taget plejer sit omdømme.
Endelig har vi alle de bøger, der skal bruges om juridiske aspekter, der skal tages stilling til, før en virksomhed går i gang med at promovere sig selv.
Introducing the Collins Modern Classics, a series featuring some of the most significant books of recent times, books that shed light on the human experience – classics which will endure for generations to come.
At last, Jordan Belfort - The Wolf of Wall Street - reveals how to use the Straight Line System - the proven technique for generating wealth which turned Wall Street upside down.
En leder fortæller: ”Når en kvinde med tørklæde har været til samtale, så finder vi altid fornuftige argumenter frem for at hun ikke er relevant til stillingen. Det er jo direkte ulovligt... Læs mere
Every day we make hundreds of choices. These choices might feel like they are freely made, but psychologists have shown that... Læs mere
”Online Markedsføring – Den store grundbog” - din praktiske guide til online markedsføring Online markedsføring er et område i konstant udvikling. Nye idéer,... Læs mere
Marcus Collins, award-winning marketer and strategist to some of the world's biggest companies, explains why 'culture' is the key to influencing mass behaviour.
STYRK DIT BRAND – SKRIV EN BOG er en guide til at skrive, udgive og brande dig og din virksomhed med en fagbog, når du aldrig har prøvet det før.Bogen er en hjælp til dig,... Læs mere
The Psychology of Fashion shows how the application of psychology in the context of fashion can make a positive difference to our lives.
Mennesker i den virkelige verden opfører sig nemlig ikke som de mennesker, vi... Læs mere