God markedsføring overrasker og smitter af på dit image, og i vores udvalg af bøger om emnet kan du læse om, hvordan du laver markedsføring, der når ud til dine kunder, og om hvordan onlinemarkedsføring fungerer.
Du kan også lære om markedsføring, der ikke kun foregår på digitale platforme, og om hvordan virksomheden i det hele taget plejer sit omdømme.
Endelig har vi alle de bøger, der skal bruges om juridiske aspekter, der skal tages stilling til, før en virksomhed går i gang med at promovere sig selv.
Identifies the definitive rules that govern the world of marketing. This book examines marketing campaigns that have succeeded and others that have failed, and why good ideas didn't live up to expectations. It contains real-life examples and commonsense suggestions.
Helps you deal with the problems of communicating to a skeptical, media-blitzed public. This book describes a revolutionary approach to creating a "position" in a... Læs mere
New York Times best-selling author Donald Miller uses the seven universal elements of powerful stories to teach listeners how to dramatically improve how they connect with customers and grow their businesses.
Growth is now the first thing that investors look for in assessing and valuing companies. HACKING GROWTH is a method for... Læs mere
NO-CODE er for dig, der er ekspert i alt andet end kode. Du mestrer måske Excel, men ønsker at gøre en større digital forskel. Bogen introducerer dig til 25 måder at bygge software eller automatisere arbejdsgange uden at skrive en eneste linje kode.
At last, Jordan Belfort - The Wolf of Wall Street - reveals how to use the Straight Line System - the proven technique for generating wealth which turned Wall Street upside down.
En leder fortæller: ”Når en kvinde med tørklæde har været til samtale, så finder vi altid fornuftige argumenter frem for at hun ikke er relevant til stillingen. Det er jo direkte ulovligt... Læs mere
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.