Søgning på underkategorier- og emner:
Mange af os mener, at møder er spild af tid, men møder fører os sammen som mennesker. For at opnå den slags mening eller de banebrydende resultater,... Læs mere
Mediation er i dag mest kendt som et værktøj, der bruges, når man gerne vil løse en konflikt, uden at det medfører, at én part vinder og den anden taber. Mediation... Læs mere
En lettilgængelig introduktion til de socialkonstruktionistiske tanker præsenteret af to meget anerkendte tænkere og forskere inden for feltet. De fremlægger grundantagelserne og... Læs mere
Leading from a Strength-Based Perspective describes what you can do as a leader to promote an efficient... Læs mere
Artiklerne i denne bog sætter fortællingen i fokus: Hvad er storytelling? Hvad er en fortælling? Hvordan anvendes... Læs mere
Arbejder du som leder, projektleder eller konsulent? Sidder du for bordenden i mange forskellige processer, der har... Læs mere
Der er flere og flere ledere, kommunikationsfolk og forskere, der taler om bedre lederkommunikation – og især om, hvor stort et problem det er i organisationer, at lederne ikke kommunikerer... Læs mere
ogen har som formål at videregive inspiration og indsigt i anerkendende ledelse på en lettilgængelig måde og med fokus på, hvordan læseren kan... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul.
Netværk er problemet, ikke løsningen I disse måneder er mange virksomheder pga. krisen tvunget til at stoppe op og genoverveje en række... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul.
Særtryk af Finansiel markedsføring, 1. udgave, 1. oplag, 2010: Del 2 Segmentering-targetting-positionering