Søgning på underkategorier- og emner:
Alle forholder sig hele tiden på kryds og tværs til virksomheders gøren og laden. Så hvordan kan ledelsen bruge kommunikation til at skabe bedre... Læs mere
Det er svært at lave en forretningsmodel, fordi der er så mange ting at tage hensyn til,... Læs mere
Mærkelig nok gør mange virksomheder en meget større indsats for at nå deres regnskabsmæssige mål end for at udvælge de rigtige folk til... Læs mere
Tilfredse kunder er godt. Men det er ikke godt nok! At gå fra kundetilfredshed til kundeloyalitet kræver en dyb indsigt i loyalitetens... Læs mere
En hjerneforsker og to økonomer diskuterer, hvordan vi kan bruge organisationens samlede netværk af hjerner til at nå vores mål. I disse... Læs mere
Virksomheder og organisationer misser de fleste digitale muligheder, som er lige foran dem, fordi de er fortabt i... Læs mere
Rådgiver og forfatter Morten Münster er tilbage med opfølgeren til bestselleren Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag. Proppet med hverdagseksempler sætter han fingeren på... Læs mere
Proppet med hverdagseksempler sætter han fingereren på de ømme punkter, vi alle kan relatere os til i såvel arbejds- som... Læs mere
Entrepreneurs and leaders face big questions every day: What's the most important place to focus your effort, and how do you start?... Læs mere
This illustrated dual-language edition presents the original Chinese text with a modern translation on the facing page and includes new commentaries by expert historians... Læs mere