Søgning på underkategorier- og emner:
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Drawing from the behavioural sciences, management theory, quantitative decision theory and marketing theory, this book presents a comprehensive approach to marketing decision-making and illustrates why a marketing orientation is necessary for corporate survival.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
This collection highlights a number of directions in which organization theory could develop. It also argues the need for an historical analysis of the sociology of... Læs mere
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Focuses on the processes and nature of contemporary individualisation, specifically exploring the manner in which it unfolds... Læs mere
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Presents research and theory on management concerns at the international as well as national levels. This... Læs mere