Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Dieses essential stellt fundiert und praxisorientiert die Grundlagen von CRM in der Public Cloud dar. Das Autoren-Team... Læs mere
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Dieses Buch definiert verbindlich den Begriff Kundenorientierung, vermittelt die Grundlagen der... Læs mere
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Der Kundenwert und seine Einflussfaktoren sind in den letzten Jahren eingehend untersucht und erörtert worden.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Dieses Buch zeigt wie die Verbindung von Social Media mit Customer Relationship Management (CRM) Perspektiven für... Læs mere
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
auch frühzeitig Informationen zu gewinnen und in einem Marktmodell die Möglichkeit zu haben, alternative Lösungsansätze quasi "im Labor" zu... Læs mere
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Customer integration in the early innovation phase has been considered the method of choice in theory and practice. Therefore, management needs to be able to assess in advance whether the involvement of customers will add overall value to each particular innovation project.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Combining the latest branding research with a diverse range of powerful case examples, this book reveals the cutting edge techniques of value co-creation, personalisation and customer engagement employed by sport’s leading brands.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Bringing together theoretical and empirical studies from the Journal of Information Technology, this book provides a definitive guide to research discovered on the growing global sourcing phenomenon.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
This book contains the full proceedings of the 2015 Academy of Marketing Science World Marketing Congress held in Bari, Italy.