Søgning på underkategorier- og emner:
Bogen er en opdateret, revideret udgave af ’Image – effektive råd til virksomheden om sprog og kommunikation’ som udkom første... Læs mere
KUNDEORIENTERING – 24 inspirationsartikler med aktuelle trends og praktiske eksempler henvender sig til alle ledere,... Læs mere
Med et supervisionsfagligt og erhvervspsykologisk perspektiv kobler antologien teorier og viden om læring,... Læs mere
Medarbejdere i internationale virksomheder skal kunne samarbejde på tværs af organisationer, ledelsesniveauer, lande, faglige baggrunde, kulturer og... Læs mere
Medarbejdere i internationale virksomheder skal kunne samarbejde på tværs af organisationer, ledelsesniveauer, lande, faglige baggrunde, kulturer og... Læs mere
Listen Louder er en lille bog om at lytte højere. Det er en bog skrevet til dig, der brænder for enten innovation, iværksætteri og markedsføring eller måske... Læs mere
Har du nogensinde spurgt dine værdifulde medarbejdere: “Hvad skal der til, for at du bliver her?”. Det virker som et meget enkelt og basalt... Læs mere
Forandrende ledelseskommunikation er en værktøjsbog, der hjælper lederen med at identificere sit kommunikative potentiale og synkronisere hensigt og budskab. For at... Læs mere
I Medfortæller inviterer Ask Agger os med jagten efter mening. Fra civilisationshistoriens store, totalitære fortællinger til vore... Læs mere
Dialog og magt i organisationer er en antologi, der især koncentrerer sig om professionelle hjælpersamtaler i organisationer, hvor kombinationen af opgave og proces i... Læs mere
At skabe reflekterende processer – en (sam)arbejdsform, hvor samtale og samtale om samtalerne står centralt – blev oprindeligt udviklet som en... Læs mere
Vi har alle brug for feedback, for det giver os energi, selvtillid og motivation at blive anerkendt. Samtidig har vi brug for, at nogen korrigerer... Læs mere